Merhabalar. Bebeğim 3 gün sonra 16 aylık olacak. Bıngıldağı hala açık. Açıklık az ve 18 aya kadar süresi var biliyorum. Asıl sormak istediğim şey o açık kısmı sanki içine çökük. Bu normal midir acaba? Bilgisi olan ya da benzer durumu yaşayanınız var mı?