bozlarr42 Bebegim 19 günlük bugün okadar çok kustuki hafif kusumca kemdindende geçiyo rahatlıyo gibi oluyo ama ben korkuyorum gazı çıktıkca kusuyor bazen az bazen 2 3 bardak kadar öule anlatayım emziriyorum iki gündür de ara sıra geceleri mama veriyorum
prensesannesi1_ bozlarr42 bizimki 1 ay 12 günlük doğduğundan beri kusuyor bazen fışkırarak bazen kesik bazen ağzından şu şeklinde ama sürekli çıkarıyor doktor reflü dedi her gaz dansonra da çıkarıyor yani her türlü kusuyor başta çok dert ediyodum artık alistim
bozlarr42 Hıçkırırkende kusmyaa başlıyor midesi çok sürekli bulanmaya başladı burnundanda geliyor bazen