nrysn Kızlar selam, oğlum bir aylık ancak kilosu 3300. Günde 3 saatte bir mama veriyoruz ama malesef kilosu az geliyor bana ancak sağlığı ile ilgili bir sorun yok. Sizde de bu şekilde olup sonrasında kilo alan varmı?
AEgemm PeekaBoo_ sanırım çok uzun değil bebeğim 30 haftalık doğdu yoğunbakımda da 3 saatte 1 besliyorlardı
PeekaBoo_ AEgemm yoğun bakım gibi bir ortamda maalesef evdeki konforu sağlayamazlar bunun için de süreç farklı işleyebilir. Yenidoğan annenin yaka iğnesidir ilk 3 ay saat tutmadan her istediğinde emzirilmelidir. Oğlumun doktoru bebek ve çocuk beslenmesi alanında uzman bir çocuk doktoruydu sarılık olduğunda hemşireler 2 saat der ama sen gece gündüz 1 saat arayla emzir çabuk toparlasın demişti öyle yaptık 3 günde değeri düştü çok şükür sonrası için de maks 2 saat arayla emzir midesi küçük çabuk doyar çabuk acıkır demişti
AEgemm PeekaBoo_ doğrudur ilk zamanları öyle beslendik çıkana kadar şimdi 4 buçuk aylığız sürekli emziriyorum bazen uyandırıp yine emziriyorum annelik zor ☺️
ikiprensannesi12 zk1611 3saat mı o bebek nasıl dayanıyor yenıdogan bebekte bılırubın degerı yükselme ıhtımalı çok yüksek emzıre bıldıgınız kadar emzırın dıyor doktorlar uykudan uyandırıp emzırın diyorlar sarılıkları yukseldıkce bebek uyanmak ıstemez dikkat edin
zk1611 ikiprensannesi12 bugün tekrar görüştüm doktorumla aksi bir şey söylemedi 3 saatte bir 70 veriyordum doymadığı zaman 90a çıkabileceğimi söyledi kilo alımıda iyi birde zaten bebeğim 3 saati geçirmiyor kendisi uyanıyor bide ben emziremiyorum emzirince saatlerce kalıyor memede ayrılmak istemiyor o yüzden sütümü sağıp veriyorum hem ne kadar yiyor bilmek için