ssedefkundakci doğduğunda tam dört doktora sordum videosunu da çekip bizde genelde sadece göğüs, biberon veya emzik emerken oluyor doktorlar sadece emerkense problem olmaz dedi bi yerdeki kıkırdakları tam gelişmemiş kapanmamis oluyor ondan dedi zamanla kapanır ama ne zaman bilemeyiz korkulacak bi sey değil dedi. Nefes alıp verirken falan olmuyorsa veya morarma vb korkma dedi falan