Benimde sizin gibi oldu o günlerde başladı. Geçen hafta dr a gittim bir şey görmedi sadece enfeksiyon için antibiyotik yazdı. Sonra 2 gün önce tam bitti derken yine çoğalarak kanama başladı. Şimdi 46 günlük bebeğim. Pazartesi bir daha gideceğim. Sizin durumunuz nasıl şimdi?