Dedem vefat etmeden önce 7 daire bırakmış annemler de 7 kardeşler fakat 3 erkek kardeş senelerce orada oturup bir de ekstradan kiracı sokup paraları yediler kızlara hiç birşey verilmedi annem hakkını istiyor fakat vermiyorlar ne yapmak gerekir nasıl bir yol izlemek lazım avukatla hiç işimiz olmadı prosedür nasıl işler hiç bilmiyorum yardımcı olabilecek biri var mı acaba