Bu kadar göç alan bir ülke için kesinlikle yaptirmalisiniz, rota da bir hayli önemli kaç çocuk yoğun bakımda yattı rota yüzünden tercih kesinlikle sizin olacak olan Allah’tan belki sınavımız olacak çekeceğiz hastalığı ama eğer yaşarsanız en azından aşıları vurduğunuz için içiniz rahat eder daha da vicdan azabı yaşamazsınız ben hepsini yaptırdım