1sirinannesi Senorita Benim de 12 gün var regl bitimi bir kere korunmadık, dün erken gebelik testi negatif çıktı, reglin gecikmesini bekliyorum.
Usengeccanee Senorita ben adetımden bı gün önde hastanede beta verdim çıkmadı hatta burayada konu acmıstım yazmıstım sonra adetımın üstünden 7gun gectı gecıktı yani tes yaptım cıft cızgı sonra tekrar beta yaptırdım hastanede şükür yüksek çıktı bı baktım hamıleyım yani 1 gün bıle fark ediyor
Senorita Usengeccanee ya adetim geçen gibi yapmak istiyordum aslında tüm belirtilerim var da emin olmak için