Elele madre kullanıyoruz çok çok memnunum. Kayınvalidemlerde de idareten bir yatağı olsun diye baby bee diye bir marka aldık o da fena değil. Madre enine bir tık daha geniş, deli yatan beybiler için daha ideal😂kanz ve yoyko anne yanı park yataklardan da arkadaşlarım çok memnun