Bebeğim 1 haftadır kakasını yapmıyor ve aşırı gazlı. Karnı gurulduyor ve aynı anda kızarıb ağlıyor🫤 Gaz damlası kullanıyorum, bacaklarına ,karnına masaj yapıyorum, banyo yaptırıyorum, azıcık zeytinyağı içirdim, poposunu da uyardım zeytinyağı ile ama hala yapmadı🥺 doktor da kakasını sert yapmıyorsa normaldir, masaja devam et dedi. Ama bebeğim çok huzursuz, ağlıyor sürekli de gaz çıkarıyor. Başka ne yapabilirimm?