EliS_ Kızlar doğum yapalı 3ay 15 gün oldu hala adet olmadım. Bnm gibi olan varmı? Doğum sonrası 35 gün kdr kanamam oldu ama??
Defnemmm1 EliS_ çocuk k normal belki 1 yılı bile bulur ben 3 ay sonra oldum ama ertesi gün hapı içtiğim için oldum yoksa bende de daha birşey yoktu
Elfgrn EliS_ 9 buçuk aydır hala olmadım emziriyorsanız normaldir. Doğumdan sonra ilk 1 yıla kadar olmamak normal karşılanıyor
Defnemmm1 EliS_ ben isteyerek atmadım ama mecburiyetten attım tavsiye etmem olmamanın tadını çıkarın bence🙂
Elfgrn EliS_ korkma korkma yine sen önlemini al adet olunmadan da hamile kalınabiliyor. Hatta ben kaç kere test yaptım korktum da ama şükür yok bekliyorym hala bir ümit gelir diye