Arkadaşlar bu mamayı kullanan var mı?
Tok tutma ,kilo aldırma gibi konularda bu mama nasıl ve tadı güzel mi ?
Bebeğime 0.6 ay arası bundan kullandım 2 numarayı 6. Aydan sonra geçince bıraktım gaz ve kabızlık yapmıştı tadı da güzel değildi ama 3 numaralı mama nasıl bilmiyorum kullanan anneler yardımcı olur musunuz ?