Busex 1-2 gibi kahvaltı olmaz ki zaten doyuyor çocuğunuz. Kahvaltı en geç 10 a kadar yapılmalı. 6 da mama içiyorsa 9-9:30 arası teklif edin ve 6 da içtiği mamanın cc sini azaltın. Böylece kahvaltı yapmaya alışacak çünkü acıkacak. Neden daha erken vermeyip saat 1 i 2 yi bekliyorsunuz? Mesela 10 da mama içmesin kahvaltı yapsın olmaz mı?