Kızlar bebeğimin saçlarını taradım ince tarakla böyle derisinden pul pul şeyler var baktım biraz konak diyorlar nasıl geçer ne iyi gelir doktora gitmem gerekiyor mu herkes normal diyor ama içim rahat değil böyle bı süreçten geçen var mı bana ne önerirsiniz?