Seydafra Gaz sancısı erken başlayan bebeklerin erken biter diyorlar . Kızım 40 günlük oldu . Bir haftalıkken başladı gaz sancıları. Gerçekten erken mi biter , yaşayan var mı
Zeynepyigit56 Seydafra kım demıs ya yok ole bısey 3 cocugumda da yasadım 4. Yada 5 aylıkken tamamen bıtıyor sadece sabır bıraz
Zeynepyigit56 Seydafra 3 cocuk yazmısım pardon 2 cocuk suan benım bebegımde 3 ay 2 gunluk gazlı ıns atlatıcaz bunları 😂