Fatos_1802 neden gitsin ki? Yani burda sürekli çocuğunun gerilemesinden korkan ebeveynler görüyorum. Ya biraz mantıklı düşünün bildiğiniz öğrendiğiniz şeyi unutur musunuz? Hayır dimi çocuklarda böyledir. Araya başka beceri sokmuştur yeni bişi öğrenmiştir ve şimdi ona odaklanmıştır. YRın sabah bi bakarsınız yürür. Lütfen çocuklarınıza bu kadar haksızlık etmeyin ve kötü şeyler yakıştırmayın.