Damla0666 Merhaba kızlar 3 aylık oğlumda öksürük başladı sürekli serum fizyolojikle burnunu temizliyorum ama anlamsız şekilde kuru öksürüğü var randevumuz 17nde o güne kadar evde neler yapabilirim uyguladınız bişey var mı
Cinarinmelek_annesi07 Damla0666 yazida okudum bunlar yalancı oksuruk bizde de var oluyor ara ara ama yalanci yani balgamli falan degil iciniz rahat değilse goturun ama
Yagizefemm Damla0666 soğan kes basının ucuna koy canım bide ayağının altına limon sür göğsünü zeytinyağıyla yaglayabilirsin aklima gelenler bunlar bizde geçmiştik o süreçten buhar vermek çok iyi geliyor ama evde bunları yapabilirsin
Damla0666 Cinarinmelek_annesi07 ara ara oluyodu ama dünden beri çoğaldı gibi sanki küçük olduğu için doktorlar bişeyde vermiyo