mervezengi Kızlar bebeğimin kilo alımı iyi, gece uykularında ara ara 4-5 saat uyuduğu oluyor, uyandırmama gerek var mı sizce. Bu süreyi geçince uyandırıp emziriyorum ya da kendi uyanırsa bu süreye gelmeden
dayes mervezengi bana hemşireler artık bir aylık olduktan sonra uyandırmana gerek yok o kendisi acıkıp acıkmadığını anlar demişlerdi
Bisorunmuvar0 mervezengi kız yok kilo alımı iyiyse bizde 2 ay 18 günlüğüz bugun hiç uyandırmıyorum bi kere 7 saat uyanmadı o zaman tek uykusunda emzirdim
Sevdaa34 mervezengi Benim de oğlum 2 ay 18 günlük ve gece ağladıgında karnını doyuruyorum ilk zaman ki gibi uyandırmıyorum canım 🌸
sokaklahmacunuu mervezengi 3ay 2 gunluguz o uyaniyor emziriyorum zaten en dazla 3 saat uyuyor soyle bi 5-6 saat deliksiz uyumayi ozledim 😀 bazen uyanmiyor 3-4 saat gecmis oluyor ben uyanmis oluyorum alip emziriyorum sadece
ollaluna7 Benim bebeğim de 2 ay 11 günlük doktorumuz uyandırmana gerek yok acıktığı zaman uyanır dedi uyandırmıyorum ben de acıkınca kendisi uyanıyor zaten
Tugba5834 ollaluna7 benimde bebeğim 2 aylkk benimkinde mi sorun var hiç uyumuyo doğru düzgün geceleri yarım saat kesintisiz uyuyodur 😂👍
miroc Maka_Paka bizde 2 ay 25 günlüğüz gece uyandırmıyorum bende kendi bir kere uyanıyor sabaha karşı
kucukprensannesi Benim bebeğimde 2,5 aylık gece uykusuna geçişimiz çok zor oluyor. Uyuduğu zamanda max. 4 saat uyuyor.
ollaluna7 Tugba5834 sorun şu ki benimki gece de uyumuyor 🤣 hadi gece uyumuyor bari gündüz biraz uyusa dinlensem diyorum o da yok🤣
Tugba5834 ollaluna7 aynı aynı benimkide gündüz en fazla yarım saat uyuyo onda da sürekli sallamayla geçer 3. Aydan sonra inşallah 😅
Bisorunmuvar0 Merve450303 eğer aylık kilo alımı iyiyse minimum aylık 500 gram alması beklenir 1 kilo filan aldıysa hiiiç uyandırma bırak uyusun kendi uyanıyor mutlaka açılınca zaten ama yine de sen doktoruna sor
mervezengi Teşekkürler hepinize kızlar 🙏🏻😘 bizimde bi gün iyi uykumuz bi gün yok inşallah zamanla daha da düzelicek diyelim 😁