Merhaba kızlar 2.5 aylığız. Siz hangi marka aşıları kaçıncı ayınızda oldunuz acaba
mervezengi rotarix olacağız bizde 2 bucuk ayligiz
mervezengi cuma 3 aylik olduk tam ve rotarix olduk