Çok geçmiş olsun da bu sefer hasta olmasın bebiş evin ısısına göre sanki az giyiniyor gibime geldi.
Bizde isilikten çok çektik yani saf gül suyu kullandık,yumuşatıcı vs hiç kullanmadık dar kıyafette giydirmedik şimdi yazarken hatırlamaya çalışıyorum da vallahi unutmuşum sanki o zamanları 😂😂 halbuki bebeğim 5 aylık olacak bir gün sonra 😂😂