Şarjının ne kadar gittiğine çekim gücüne bakıp karar verin bende uygun fiyatlı arıyordum robot supurgem var ama şarjı az dayanıyor bataryası değişmesi lazım kullanmiyorum büyük supurgeyi de çıkarmak zor oluyo dün tüm mağazaları gittim araştırdım. Philips bana da pahalı geldi ama herkes onu tavsiye verdi çekim gücü mukemmel hic temizlik yapmamisim sanki evde gibi şarjida baya gidiyor en yüksek modda supurdum heryeri detaylı koltuk yatak vs. Hala 40 şarjı vardı uzun ömürlü istiyorsan bunu al dediler kısaca yalvar yakar aldırdım eşime 8500 e ama diğer supurgeyi kaldircam o derece hoşuma gitti sadece biraz ağır 3 kilo falan tek eksisi o oldu bende. Almışken bı kere alın güzel alın bence ben öyle yaptım 🥰🥰