Minel-inannesi Tuta sadece siz vercekseniz eds yapabilirsiniz. Kasik biberonlar kullanisli. Enjektörle verebilirsiniz. Bu saatte evde bisi yok dersenizde cay kasigiyla yada turk kahvesi fincaniyla verebilirsiniz
motherisbackk Tuta bebeğiniz küçükse şırıngayla bebeğiniz biraz büyükse kaşıkla ya da alıştırma bardağı varsa onunla verebilirsiniz
anneoldumben48 Bu sorunun cevabını ben de merak ediyorum. İşe başladığım zaman annem nasıl verecek diye. Biberon meme reddine sebep olabiliyor çünkü. 6 aylık bir bebekte de meme reddi yapar mı biberon?
Patik Tuta ben sağdığım sütü alıştırma bardağı ile veriyorum biberon gibi değil çekmedikçe gelmiyor meme reddi yapmıyor bu yüzden. Benimki de 4 aylık
Minel-inannesi Tuta gogila yada YouTube dan bakabilirsiniz. Ozetle bebegin emmesiyle doyabildigi yontem diyebilirim.
ilkaay0 Tuta ben genelde süt pompasının biberonuyla veriyorum 7 aylık oldu hiç meme reddi yaşamadım. Tabi sürekli sağıp biberon vermiyorum sütüm çok olduğunda ya da dışarı çıkacağımız zaman sağıyorum
endoplazmikretikulumiste Tuta uyurken başını emme pozisyonuna getirip yani yüksekte tutup uyurken beslerseniz buna rüya öğünü deniyor o noktada biberona alışmaz ben öyle yaptım