Seyda_1996 Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık hem emzirip hem mama veriyorum 3 saatte bir 120 ml mama ve aralarda emzirme sizin nasıl durumlar bebişler aç olunca tepki veriyorlar zaten uyumuyorlar ağlıyorlar ama içim hep bi rahatsız. Aç mı kalıyor diye
Seyda_1996 Seyda_1996 sizlerde durum nasıl nasıl besliyorsunuz bebeklerinizi her boş kaldığında aç kalıyor hissine kapılmaktan kendimi yedim bitirdim
aslimihrahuseyin Seyda_1996 3 saat 1 mama verdikten sonra ne zaman emziriyorsunuz ? Hani 120 ml verdikten sonraki beslenmesi ne zaman oluyor ?
Seyda_1996 aslimihrahuseyin şöyle anlatayım sütüm yeterli olmadığı için mama kullanmak zorundayım uyandığı zaman önce emziriyorum bir yarım saat sonra da 120 ml mama veriyorum zaten 2 2 buçuk saat uyanık kalıyor en fazla 1 2 saat de uyuyor bu şekilde rutinimiz