Benimde bebeğim 7 aylık yaklaşık 1 buçuk aydır maxi cosi axissfix 360° dönen koltuğu kullanıyorum. Bence dönmesi çok büyük avantaj şu an için hele tek basimaysam indirip bindirirken çok büyük kolaylık . Yada arac içerisinde krize girdigi anlar için hemen koltuktan almak istemediğimde biraz çeviriyorum yön degistiriyorum yada kucağıma alacağımda çok büyük kolaylık oluyor. Evet yatışı biraz bana da az geliyor hele pusetle kıyaslayınca ama maşallah oğlum uyuyabiliyor sıkıntı yaşamadık şu anlık.