gizemarya35 Prematüre bebeğim ama şuan 1 aylık sütüm yeterli gelmiyor mama takviyesi yapmak zorundayım anneler hangi mamayı kullanıyorsunuz genelde deneyimlerinizden bahseder misiniz Dip not Aptamil 1 numara kabızlık sorunu yaşattı
Sevdaa34 gizemarya35 Bebelac gold kullanıyorum ve çok memnunum 🙏🏻 mamalar ilk içtikleri zaman bebekleri kabız yapabiliyor mamanın sindirilmesi daha zor oldugu için ilk zamanlar kabızlık olması normal çünkü benimde başıma geldi ve doktora sordugumda normal demişti
sdemirbebek gizemarya35 Golden goat anne sütüne an yakın keçi sütlü kilo alımı cok iyi ne kabız ne gaz sorunu yok cok sükür 3 aylık
countryrose gizemarya35 golden goat kullanıyoruz içeriği en temiz olan mama şu an bu keçi sütünden olduğu için anne sütüne de en yakını o dedi doktorumuz
amineferhankaplan gizemarya35 merhaba benimde bebeğim prematüre 25 gün küvezde kalmıştı şu an 2 aylık olduk hastane de SMA verdikleri için evde ben de SMA optıpro verdim ama çok mama vermiyorum günde 1-2 kere kabızlık vesaire yaşamadık şimdi mamamız bitti Hıpp tavsiye ediliyor onu deneyeceğiz bizde
miray_85 gizemarya35 3.aydan sonra kullanmaya başladik hala devam ediyoruz kilo aliminada yardimci oldu
countryrose gizemarya35 20 günlükken falan başladık doymuyor ağlıyordu kilo alımı da azdı biraz o yüzdem
amineferhankaplan gizemarya35 2.425 gr doğdu 28 günlükken 2.800 ile küvezden taburcu olduk 35 günlükken kontrole gittik hiç kilo almamıştı da vermemişti de doktorumuz her emzirme sonrası biberon ile mama ver dedi 41 günlükken tekrar gittik 3.100 gr olmuştu doktorumuz mamayı keselim anne sütü yeterli dedi ama ben arada verdim 30 ml filan en son 47 günlükken tarttık 3.400 kilo idi şu an 59 günlük kilosu nedir bilmiyorum yarın rop muayenemiz var gitmişken orda tarttıracağım ☺️
Deletedmom_112 gizemarya35 ilk ay gaz yapmasın diye Aptamil comformil verdim, 8 gün yeni dogan yoğun bakımda kaldı orada da Sma comfort veriyorlardı ama oğlum ama ile doymuyordu o yüzden Bebelac Gold kullanıyoruz her iki bebeğimde de bir sürü mama denedim ama her zaman favori makam Bebelac Gold oldu.
gizemarya35 Kızlar herbiriniz yorumu için çok teşekkür ederim bende hipp combiotic mamaya başladım bakalım nasıl ilerliycez anne sütü mama şeklinde gidiyoruz
Atssssss000 Golden goat kullaniyorum cok memnunum ne diğerleri gibi fos sislik yapiyor nede gaz kabizlik problemimiz var. Oneririm