Tiroid bezlerim yavaş çalıştığı için dahiliye doktoru tiroid hapı verdi emzirdiğimi de bildiği halde. Şimdi araştırınca bebeğe geçiyormuş haliyle sütten. Ve bebeğin de hormonlarıyla oynuyormuş ilaç. Şimdi sinirlerim bozuldu allahtan iki kere içip bıraktım. Yarın tekrar gidecem doktora sizin bu konuda bilginiz var mı acaba