Yaşadınız mı anneler??
4 aylık oğlum, hasta değil ama 1 aydır öksürük ve hırıltı var geçmiyor, devlete götürdüm sıkıntı yok çok sağlıklı burnunu yıkayın geçer dedi geçmiyo.
Kızımın özel doktoruna mesaj attım bi damla önerdi kullandım geçmedi. Yarın tekrar kızımın doktoruna randevu aldım yüz yüze muane etsin diye.
Yanii nedir anlamadım yarın öğreneceğim ama bilen yaşayan varsa bilgi almak isterim.