Ulviyye14 gecede bizim sıkıntımız yok çok şükür. Akşam saat 7 de yatıyor sabah 7 ye kadar sadece aralıklı emmeye kalkıyor. Hatta bundan 2 hafta önceye kadar gündüz de düzenliydi ama şu atak yüzünden gündüzü artık bozuldu. Hem benim için hem onun için çok zor oluyor.