Daha bebeğime uyku düzeni vermiş değilim. Gün gününü tutmuyor. Sadece anne sütü alıyor. Emzik istemiyo uyuturkende Emziriyorum yarım kundak yapıp ayağıma koyuyorum emziği diliyle ittiği için zorla elimle tutuyorum. Uyuyunca kendi biraz emip çıkarıyor 5 dk snra tekrr aranıyor. Haliyle böyle olunca hem kendini heem beni uykusuz bırakıyor ne bir iş ne bir yemek hiç birşey yapamıyorum. Siz nasıl uyutuyorsunuz ve uyku düzeniniz nasıl sabbahtan aksama kadar