2 yaş 2 aylık kızım öğlen uykusunu bıraktı bir haftadır uyumuyor sallıyorum ninni aciyorum kendi haline bırakıyorum yok ne yapiyorsam uyumuyor akşam en geç 9 buçukta biberonla sütünü içerken uyuya kalıyor varmı benim gibi olan normal mi artık böyle mi devam eder yoksa öğlen uykusuna tekrar başlar mı