Hanımlar bebeğim 15 ay 10 günlük kelime sayısı çok az geliyor bana; baba, mama , gel, git, tedi(kedi), aca(amca), anne, dede diyor sadece, bu hafta oyun atölyesine götürmeye başladım biraz sosyalleşsin kelime haznesi genişlesin diye, birde şunu ekleyeyim ben 0 ekran ilerliyorum evde sürekli etkinlik ve oyun şeklinde vakit geçiriyoruz, çok mu kuruntu yapıyorum acaba dil gelişimi ne zaman atak gösterir kelimeleri ne zaman artar acaba