Bende bu sosyal medyanın gazabına gelip çocuğuma eğitimden eğitim vermete çalıştım. Çünkü onları gördükçe, kendimi eksik hissettim ben yanlış yapıyorum sandım. Hatta etkinlik o kadar yaptımki yapıcak bişeyim kalmadığında bebek yüzme eğitimine götürdüm evet o güzel bi deneyimdi ama diğer aktivitelerde öyle boğdumki çocuğu anlatabiliyodum son zamanlarda. Sonra herseyi kıvamında yapmaya başladım. Çok daha mutlu ve rahat gözüküyor sosyal medya tamamen bi şov kanmamak gerekiyor da insanız işte