aaff Memlekete gitmek istiyoruz yaklaşık 10 saatlik bir yolculuk olacak kendi aracımızla. 40 günlük bebekle yolculuk yapan var mı üşütmekten korkuyorum gitmekte kararsızım. Fikir ve deneyimlerinizi merak ediyorum
Anne2105 aaff çok küçük bebeğiniz havalarda çok soğuk kapının açılıp kapanması bile etkiler kendini toparlamalı bebek ben bebekliğimde bu sebeple ölümden dönmüşüm sebebini de bilememişler o yüzden hassasım bu konuda bebeğim 6 aylık hala temkinliyim
123fff Bence gitmemelisin ya mecbur değilsen heleki mevsim kış. Dıları çıkma demiyorum kesinlikle çıkar ama 10 saatlik yol bence olmaz