__56seu Merabalr yakın bir zamanda endoskopi ve kolonoskobi oldum koloskopi sonucun temiz geldi fakat midemde ödem ve hiperemi çıkmış daha sonuçlarını doktora göstermedim aranızda midesinde aynı rahatsizli olan varmı tedavi süreci nedir