Brcbrc Hamilelik döneminde tiroid ilaci kullaniyordum doğum yapınca hapı tamamen bıraktım tahlil yaptirmadan ne gibi etkileri olur bilgisi olan var mi
sedaykn Brcbrc Troid hastalığı önemli bir hastalık kafanıza göre bırakmayın ilacı mutlaka tahlilinizi yaptırın. Ben mesela ömür boyu içmek zorundayım ilacımı. Bütün vücudunuzu etkileyen bir durum bu üreme organlarından tutun da beyin fonksiyonlarına kadar. Doktora içmesem ne olur diye sorduğumda akıl hastalığına kadar yolu var demişti.
Golce123 Brcbrc ne demek içmedim nasıl kafanıza göre ilaç bırakabiliyorsunuz valahi şaşıyorum mantığınıza vucuta eksik olan birşey sadece çocuk içinmi alınmalı asıl kendiniz için kullanmalısınız
[silindi] Brcbrc bende hamileyken çok kullandım troidlerim yavaştı ama son aylara doğru bıraktırdı doktorum düzene girdiği için şimdi devamlı tahlil yaptırıyorum çünkü bi arkadaşımın da troidleri yavaştı 6 aylık bebeği vardı ve emziriyodu doktor çok kızmıştı süte etkisi oluyomuş beyin gelişimini etkiliyomuş vs ondan mutlaka baktır derim teoid hafife alınacak bişey değil
Brcbrc sedaykn yaaaaa :( peki bebeğim 2 buçuk aylık oldu ben bu süreçte icmedim hapı ve emzirdim sizce bebeğime etkisi olmusmudur
secilertu sedaykn siz neden ömür boyu kullanacaksınız ilacı ? Benim tiroid bezlerim alındı 3 yıl oldu sizde de mi durum aynı ?
sedaykn Brcbrc Sanmıyorum çünkü bu sizinle ilgili bebeğe etkisi olmaz. Ama bence bir dahiliye doktoruna gidin tahlil yapsın belki düzene girmiştir
Brcbrc sedaykn bu sabah doktora gittim doğru söylüyorsunuz bebeği etkilemez dedi kan tahlili verdim yarın çıkacak bakalım teşekkür ederim cevaplariniz için
Gonul58 Ben doğum yaptıktan sonra kullandım bu benim hayatıma mal oluyodu normalde ilacı bırakmam gerekiyomuş düzene girmiş benim tiroidim ama doktorum ilaca devam et dedi bende devam ettim çarpıntı tansiyon bütün dengemi bozdu hala kendimi toparlıyamadım
jap Brcbrc canım bende doğumdan sonra bıraktım sağlık ocağındakiler niye kafana göre bırakıyon diye azarladı kızım 5 aylık olunca dahiliyeye çıktım bi kontrol ettiriyim diye 5 ay olmuş niye hala kullanıyon kontrole çağırmadılar mı diye bide o azarladı😂 yavaşnyavaş dozunu düşürdü bikaç gün sonra kontrole gitcem tekrar bıraktırcak artık inş