bananeabiya Sdyll ısıtınca 7ye kadar say parmağını 7de ısırıyorsa sıcak o zaman tamamdır. Ben gece 11 gibi yapıyorum sabah 7ye kadar sarıp bekletiyorum.
Sdyll ayybukemm06 aa ondan mı acaba evet soğusun diye beklerken bebeğimle uğraşırken bi tık fazla soğumuştu
Sdyll Olmazbebek ondan demek ki teşekkür ederim bende bir türlü bulamıyordum neresinde hata yaptım diye
Olmazbebek Sdyll olur olur biraz ısıt serçe parmağınla bak hafif yakacak serçe parmağını biraz içinde tut hafif yakınca dök mayayı karıştır duanı oku kapat sar 🤣🤣🤣
Olmazbebek Sdyll 4 saat veya 3 buçuk saat sonra aç biraz yerinde dursun hemen kaldırma üstüne bi bez at koy dolaba sık sık bezini sık suyunu alsın taş gibi yoğurt olur sana bide ekşimez