3 ay olacak neredeyse teşhis koyulali elhamdülillah her günüme her anıma ilk 55 gün yattık sonra 1 ay ayaktan kemoterapi gördük 1 hafta oldu port takıldı 3.faza gecicez yatış yapacak doktor bu ilacı hiç daha vermedim dedi cocugun dayanıklılığını bakicam dedi ne olur dua edin yavrum dayansın yavrum her türlü olumsuzlugu atlatsin me olur daha küçücük diğeri de 5 aylik oldu elhamdülillah şimdi mama içiyor çok şükür evdeyiz emziriyorum da hamdolsun ama haftaya yatış olacak yine emziremicem ne olur dua edinbu zor günlerimizi atlatalım hayırlı bir şekilde iki yavrumda her daim iyi olsun Rabbım şimdiden dua edenden razı olsun dua eden darda kalmasın ben çok dardayım