Anonims2 2 aylık bebeğim var 2-3 saat emmesin göğüslerim süt doluyor taşıyor göğüs pedi bile kullansam sızıyor kokusu çok rahatsız ediyor göğüslerim ne zaman terbiye olur acaba ? Birde çok terliyorum ne yapabilirim?
bluem Anonims2 cok normal lohsua teri o odeminizi o terle atacaksiniz 3/4ay surer o ter goyus terbiyeside 6/7ay buluyor
AnnaKarenina_ Anonims2 duştan sonra deotak krem deodorant var terliyorsunuz ama kokmuyorsunuz ben onu kullandım ve günlük duş aldım hep