kralicee1903 Kızlar eşinin doğum gününe az kaldı ne yapabilirim ne alabilirim sizce güzel önerileriniz var mııı?
beyzzsenturkk_ kralicee1903 benim kocanın da 10 gün sonra bende cok sıkışıkta kaldım bedelli ödeyeceğiz diye hediye de bakamıyorum geçen sene S harfli pasta yapmıştım bu sene napıcam allah bilir
_Goktugunannesi__ kralicee1903 biz hediye almıyoruz zaten ihtiyacımız olduğu zaman istediklerimizi alıyoruz ben evde güzel mi masa hazırlıyorum yemekten çay saatine kadar eşim de dışarı yemeğe götürür özel günlerimizde pastamızı da orada yeriz
kralicee1903 beyzzsenturkk_ valla aynı durumdayım bulamıyorum bir şey yeni baba oldu öyle bir şey mi alsam acaba
ankarageldedi beyzzsenturkk_ Bedellini ödüyoruz en büyük hediye bence bizden 6 ay ayrı kalmaman diyebilirsiniz 😂
beyzzsenturkk_ ankarageldedi çok iyi fikir ahahahaha bi arkadaşım da kızını kurdelele çıkar karşısına bu sene ki hediyen bu diye at kucağına kaç dedi bunu da denicem😂😂😂
ankarageldedi kralicee1903 beyzzsenturkk_ Bencede güzel bir hediye. Sonuçta ödenen miktar ortada. Altı ay rutin hayatı bozulmasın diye servet ödüyorsunuz daha ne istiyor 😂