Bebeğim 14.5 aylık bugün uyku eğitimi denemesi yaptım yarım saat sonra gözleri açıp açıp kapatmaya başladı baya bi mayıştı o arada mızmızlanma ağlama oldu ama çok değildi gözleri kapatmaya başladıktan 10 dk sonra kafamı uzatıp bakayım dedim açtı gözleri bu sefer krize girdi uyuyamadığı için iyice sinirlendi normalden daha zor uyuttum çok ağladı ama travma yaratırım diye korkuyorum sallayarak uyuttum pes ettimakşam uykusunda denesemmi ne yapmam lazım