mervee775 Sadece anne sütü alıyorsa 15 güne kadar normal diyor doktor ancak tabi ki sancısı olur bebekte.Siz karnına masaj yapın bacaklarını karnına doğru kıvırın,kucaginizda taşırken de aynı şekilde yapın bacakları karnına doğru kıvrık olsun.Birkac gün daha bekleyin eğer yapmazsa poposuna biraz zeytinyağı sürün.