Selcan51 Bebeğim 3 aylık ishal oldu sarı ishal doktora gittik diafuryl diye şurup verdi. Bebeğim şurubu içince hiç kakasını yapmıyor. Şurubu içmeyince de yine ishali devam ediyor ne yapacağımı şaşırdım yardım ?
Zinnetnur Selcan51 gaita testi alınmadı mı ? Benim kızım 55 günlükken rota oldu bizimde öyleydi denflor diye probiyotik kullandım onu kullanınca yapmıyodu bırakınca ishal oluyodu testte rota çıktı 4 gün hastanede yattık bi test yaptırın derim
Selcan51 Zinnetnur yok test yapmadı özele gittik bide normal muayene etti şurup yazdı iki aylık aşıdan sonra oldu