Kızlar merhaba. Bebeğim 9 ay 13 günlük. Uzun bir süre önce gündüz uykuları bozulmuştu zaten hiçbir şekilde yerinde uyumuyor gündüz. Her yolu denedim banyo, masaj, uyku eğitimi de vermeye çalıştım biraz pış pışlayıp beşiğine koymayı denedim yok anında gözlerini açıyor almayayım kucağıma diyorum ayaklarını sallıyor hızlı hızlı uykusu tamamen açılıyor. Gündüz 1 saat bile uyusa uyumuyor akşama kadar. Uyku saati diye bir şey kalmadı gündüz önceden bir düzenimiz var uzun zamandır o da yok. Aylardır sırt bel ağrısı çekiyorum. Yemeği zor yapıyorum. Temizlik akşam hâlim kalırsa yapıyorum bebeğim uyuduktan sonra o da sürekli olmuyor 😭 9.ay atağı diye bir şey var mı dişleri de çıktı yeni alttan diş huysuzlugu desem değil ne yapacağımı şaşırdım. Şu an kucağımda uyuyor 1 saatten fazla ayakta tuttum kucağımda otururken çekiyorum artık. Ne tavsiye verirsiniz? Bir sürü şey denedim olmuyor ne yapacağımı şaşırdım. Dün gece de uyumadı gazını çıkarıyor altını sürekli temiz tutuyorum. Ben kendimi çok kötü hissediyorum gözlerim dolu dolu yazıyorum bunları. Hiçbir şeye yetemiyorum. Eşim yardımcı olabildiği kadar oluyor ama emerek uyumaya alıştığı için sadece ben uyutabiliyorum bazen emmeden uyuyor ama yine beni istiyor. Bebeğim uykusuz kalıyor kötü bir anne gibi hissediyorum kendimi, yetersiz hissediyorum beceriksiz hissediyorum