Kızım 1.5 aylıkken yeşil mukuslu kaka, burun hırıltısı, gürültülü kala, aşırı osurma ve en sonunda gece uykularında huzursuzluk başladı. Laktoz intoleransı dendi damla kullandık fayda etmedi. 2.ayı geçince en sonunda kakada kan görünce süt alerjisi dendi. Diyete başladım. 3-4 gün sonra rahatladı 8 gün boyunca kan görmedim burnu açıldı osuruğu azaldı bağırsak sesleri gitti. Fakat 1 hafta sonra alerjik belirtiler tekrar geri döndü. Burun tıkanıklığı osurma ve kakada kan. Asla diyette kaçak yapmadım. Belki çapraz alerjidir diye eti de kestim 2 gündür. Ama kan hala kakada nokta şeklinde bir iki yerde görüyorum çok dikkatli incelediğimde. Bu kan neden kesilmiyor deliricem. Patates ve yeşillikten başka bir şey yemiyorum. Napmam gerekiyor?