Yagmur_24 kaç yaşındasınki canım ☹️Böyle düşünme ama yazık günah sanada bebeğinede Ki yanlış anlama dedğmi sonuçta bebeği yaparken bunları bilmen gerekirdi ağlamadan huzursuz olmadan büyüyen bebek varmı ağlıycak,uyuycak,uyanacak ,gülecek,eğlenecek büyüdüğünde hareketli olacak vs Uykusuz geceler olacak hasta olacak Anne olmak kolay değilki isyan etmenizi doğru bulmadım Allah korusun rabbim elinizden alsa yavrunuzu …Hepimiz yoruluyoruz üzülüyoruz ağlıyoruz Bekliyoruzki uyusunlar dinlenelim isyan etmiyoruz ama etmemeliyizde Şükür bebeğiniz sağlıklıda