Doğum yapalı 9 ay oldu ve 40 kanamamdan bu yana tıkır tıkır adetim geliyordu baya da yoğun oluyordu derken bu ay az az geldi hiç çoğalmadı doktora gttim. Rahim duvarın kalınlaşmiş dedi adet söktürücü verdi 5 kilo fazlam var kilo dan kaynaklı olabilir dedi emzirdiğin içinde olabilir dedi başına böyle gelen var. Mı çok moralim bozuldu 🥺