10 aylık olduk bizim hala öyle malesef zorlamamak gerekiyor anne sütü alıyorsa gayette tok oluyor sadece emzirmeden önce beslemeyi deneyin ve blv öneririm ben oğlumun eline yiyeceği besin yapıp yanında corbayla veriyorum hatta kendi yemeğinde birlikte hep beraber yiyin taklit etme yeteneği suan 5 kaşık bile içse şükür ediyorum 2 800 doğdu 8 kg şuan yani kilo alımı yok 100 Gr falan alıyor çünkü çok hareketli artık yürüdü yürüyecek 5. Dişi patladı dün uykular iptal inan çok zor ama büyümek sancılı sabırla inşallah onlar da düzelecek canım sıkma canını enerjini yüksek tut mutlu anne mutlu bebek