Duygu1403 Selam kızlar bebeğim 8,5 aylık bir haftadır 💩💩 yaparken zorlanıyor aslında kabız değil yoğun kıvamlı ama zorlanıyor uzun zamandır ilk defa 2 gündür 💩 yapmadı. Sizin bebekleriniz kaç gün 💩 yapmadı bu aylarda. Keyfi de gayet iyi Bu arada
bananeabiya Duygu1403 benimki de bazen öyle yapıyor. Muz falan verdiğimde oluyor genelde hatta birkaç kere 2 gün yapmadığı olmuştu içime dert oldu çocuk sçamadı diye 🤣 sebze çorbasına zeytinyağı ekliyorum ben o zaman iyi geliyor