Oğlum 18 aylık dünden beri biz de bu durumu yaşıyoruz bogaz enfeksiyonu ve ateş ilaç verdikten 1 saat sonra düşüyor ateşi etkisi geçince yine çıkıyor düzenli antibiyotik kullanicaz enfeksiyon kuruyup geçene kadar enfeksiyon yok olunca ateş de olmayacak sanırım