Arkadaşlar herkese merhaba bulunduğumuz yerde dogalgaz yok maalesef ısınma genelde herkes kendi imkanı ile ısınıyor evimizde klima var ama klima tek odayı ısıtıyor malum ve maliyetli bu sene dumanı az diye pelet sobasını deneyelim dedik dun 10 dk yanmayla bile ısı komple eve yayıldı nerdeyse çok iyiydi ama soba cok tüttü bulunduğumuz yerde asırı ruzgar var estikce eve tüttü ısınma problemini acilen cözmemiz lazım benimle aynı durumda olan var mı neyle ısınıyorsunuz?